Carrello

Handels- og leveringsbetingelser

Betaling

Betalingen for dine varer foregår ved, at klikke på Indkøbskurven. Nu vises indholdet af din indkøbskurv.
Før du kan fortsætte betaling skal du acceptere Castello di Roncade’s  handelsbetingelser.  Det gør du ved at afkrydse/klikke på boksen.

 

BEMÆRK: Forsendelsesstørrelser er ved køb af min. 12 flasker og er kun i hele kasser, dvs. 6 flasker af hver. Alle vores priser er inklusiv moms, punktafgifter, fragt og betalingsgebyr.

 

Der kan i webshoppen betales med:

Dankort, Visa-branded Dankort, Mastercard eller via bankoverførsel. Når bestillingen er gennemført modtager du en e-mail med ordrebekræftelse. For alle betalingsformer gælder, at alle informationer sendes krypteret. Og Castello di Roncade Denmark modtager ingen informationer om din konto, kortoplysninger eller lignende. Castello di Roncade Denmark modtager udelukkende besked om at bestillingen er betalt.

 

Levering:

Med mindre andet er oplyst, bliver varer normalvis sendt inden for 3 arbejdsdage efter betaling er registreret. Levering foregår normalt via Danske Fragtmænd. Castello di Roncade Denmark sender en e-mail med besked om, at varen er afsendt og hvornår du kan forvente at modtage den.
Levering gælder kun inden for Danmarks grænser. Hvis Castello di Roncade Denmark ikke kan overholde at ekspedere din bestilling indenfor de 3 arbejdsdage modtager du besked om dette pr. e-mail.

 

Fortrydelse og reklamation

Du har 14 dages fortrydelsesret, og hvis du fortryder et køb returnerer du blot varen til Castello di Roncade Denmarks lager på adressen: Global Freight ApS, C.F. Tietgens Boulevard 19, 5220 Odense SØ i original emballage, ubrugt og ubeskadiget. Herefter refunderer vi din betaling for varen. Refundering af betalingen sker normalt indenfor 3 dage efter vi har modtaget varen som beskrevet ovenfor. Ved returnering indenfor fortrydelsesretten betaler du selv forsendelsesomkostninger.

Hvis ikke andet er oplyst har du 2 års reklamationsret på varer købt hos Castello di Roncade Denmark, ifølge købeloven. Dog vil en reklamation ikke blive imødekommet, hvis der er tegn på forkert håndtering, opbevaring eller vinen er blevet “for gammel”.
Ved reklamation indenfor reklamationsperioden eller i tilfælde af at en vare undtagelsesvis er defekt eller mangelfuld ved modtagelse bedes du straks kontakte os på e-mail: info@castellodironcade.dk eller telefon: +39 342 9298720
Ved fremsendelse af varen med reklamation /defekt/mangel skal du vedlægge kopi af faktura samt kort beskrivelse af fejl/mangel + evt. foto.

 

Fejlbehæftede flasker / “skæve flasker”

Det kan ske, at en flaske er defekt i form af “dårlig smag” eller defekt prop. Du skal sætte proppen i flasken – om muligt og under alle omstændigheder gemme både prop og flaske. Herpå skal der inden for rimelig tid reklameres skriftligt via mail – medsend gerne vedhæftet foto/ billede af  flaske og evt. prop og beskriv fejlen/manglen.

Herpå vil Castello di Roncade Denmark tage stilling til om flasken “fysisk” skal være Castello di Roncade Denmark i hænde eller reklamationen kan imødekommes uden at se flasken. Det er kunden der skal sørge for, at varen, som der reklameres over – tilgår Castello di Roncade Denmark.
Når Castello di Roncade Denmark har modtaget varen vil der indenfor 3-5 arbejdsdage blive givet besked pr- e-mail om hvorvidt varen bliver erstattet med ny vare eller om købsbeløbet refunderes.
Castello di Roncade Denmarks mål er at tilfredsstille alle vores kunder og deres behov, så vores kunder får den bedst mulige service.

 

Personlige oplysninger

Personlige oplysninger i forbindelse med købet videregives på ingen måde til tredjepart. Alle oplysninger du har afgivet opbevares forsvarligt i elektronisk format, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere. I forbindelse med den elektroniske betaling lagres ingen konto eller kreditkort oplysninger. Al data-kommunikation i forbindelse med den elektroniske betaling sker via PBS betalingsserver. Denne data-kommunikation sker med størst mulige sikkerhed via en krybteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra PBS.

Øvrige oplysninger som navn, adresse, telefon nr. og e-mail er nødvendige for at sende varen og kommunikere elektronisk med dig. Disse oplysninger gemmes som minimum i garantiperioden. Ligeledes sker der en registrering af den IP-adresse hvorfra bestillingen er gennemført. Denne registrering anvendes kun i tilfælde af falske bestillinger. Falske bestillinger eller forsøg på samme politianmeldes.

 

Sikkerhed ved online betaling

Når man betaler med sit kreditkort via internettet, kan man takket være dansk lovgivning vide sig sikker når man betaler via internettet. Der ligger nemlig et regelsæt til grund for elektroniske betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulige sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en betaling som er trukket fra din konto og du ikke kender til denne betaling, er det kortudstederens (pengeinstitut, finansieringsselskab o.lign.) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må så bagefter kræve penge tilbage fra den butik, som har trukket beløbet.

Du kan læse mere om onlinekøb, betaling og sikkerhed på følgende sider:

PBSwww.betaling.dk
Forbrugerrådetwww.fbr.dk
Forbrugerrådetwww.forbrugersikkerhed.dk
Forbrugerstyrelsenwww.fs.dk
Forbrugerstyrelsens karakterbogwww.net-tjek.dk
Forbrugerinformationwww.fi.dk